Film korporacyjny

 

 

 

 

Filmy korporacyjne to nowoczesne narzędzie marketingowe, które skierowane jest do konkretnej, spersonalizowanej grupy odbiorców.
W porównaniu do zwykłych filmów reklamowych takie produkcje cechuje większa efektywność.

Filmy korporacyjne

Wywiady w korporacji

Zadanie filmu korporacyjnego w wielkim skrócie

 

Głównym zadaniem filmu korporacyjnego jest ukazanie potencjału firmy w pigułce. Może to nastąpić poprzez przedstawienie ogółu zalet korporacji bądź przez skupienie się na wyselekcjonowanym produkcie. Obraz dynamiczny zdecydowanie silniej wpływa na percepcję, niż broszura, ulotka lub reklamy outdoorowe takie jak: billboard reklamowy, citylight, cityscroll czy baner.

 

Korzyści płynące ze stworzenia filmu korporacyjnego promującego markę

 

Nakręcenie profesjonalnego filmu korporacyjnego obfituje w szereg korzyści, których doświadczysz w niedalekiej przyszłości od momentu pokazania produkcji światu.

Filmy korporacyjne gwarantują lepszą rozpoznawalność, budują autorytet pośród licznej konkurencji, co więcej są najlepszą wizytówką firmy, jaką możesz wybrać. To świetna droga, by ograniczyć do minimum zabierające czas spotkania z potencjalnymi klientami. Film ukaże wszystko, co najistotniejsze. Możesz zawrzeć w nim obraz z linii produkcyjnej i biura. Czarno na białym ukazać system funkcjonowania swojej placówki.

W produkcji Twojego filmu mogą brać udział zarówno profesjonalni aktorzy, jak i pracownicy firmy. Naszym zdaniem ciekawą propozycją jest zaproszenie do współpracy klientów. Zaowocuje to ich większym przywiązaniem do marki i swego rodzaju sentymentem jaki będą budzić miłe wspomnienia ze wspólnie spędzonego czasu. Z kolei to może skutkować ułatwieniem finalizacji sprzedaży oferowanych produktów.
Sukces firmy zależy od zaangażowania i odpowiedniego nastawienia jej właściciela i pracowników. Jeśli nie boisz się nowych wyzwań, chcesz trafić do serc pracowników i klientów zainwestuj swój cenny czas i pieniądze w skuteczną reklamę.

Wspólnie nakręcony film korporacyjny zacieśni więzi w zespole, a gdy relacje się pogłębią praca będzie przyjemniejsza, ze względu na rodzinną atmosferę. Stawiając na innowacyjne formy reklamy zaimponujesz swoim podwładnym profesjonalizmem i pomysłowością.

Pamiętaj dając nam szansę, ofiarujesz także szansę swojej korporacji!

Pozwól nam opowiedzieć historię swojej firmy za pomocą obrazu. Zbudujmy wspólnie przejrzysty i trafiający do odbiorcy wizerunek Twojej marki na rynku docelowym. Spójna koncepcja i właściwa strategia marketingowa firmy to klucz do sukcesu w branży. Daj nam możliwość się wykazać, a rezultaty na pewno Cię nie zawiodą!

Mamy doświadczenie w branży, dlatego współpracując z nami nie kupujesz kota w worku. Możesz obejrzeć dostępne produkcje i przekonać się o naszym kreatywnym podejściu i profesjonalizmie. Film to dla nas wielka pasja. Nie osiadamy na laurach, ale stale inwestujemy czas w zdobywanie nowych umiejętności, doświadczeń. Stawiamy na samorozwój, by jako zespół specjalistów móc zachwycić Cię efektami ciężkiej pracy.

Nasza kadra ukończyła certyfikowane szkolenia z psychologii, marketingu oraz neurolingwistyki. Dzięki nowo przyswojonej wiedzy łatwiej nam zrozumieć potrzeby Twojego klienta, na które mamy odpowiadać naszymi produkcjami.

 

Jakiej długości powinny być filmy korporacyjne?

 

Długość filmu zależy od przeznaczenia i ilości treści jaką chce się przekazać. Krótsze filmy korporacyjne trwają jedynie kilkadziesiąt sekund, dłuższe nawet do kilku minut.
Krótkie formy świetnie spełniają swoje zadanie np. reklamując firmę na targach branżowych, gdzie ważna jest zdobycie atencji klienta
i zatrzymanie go przy swoim stanowisku. Uczestnik targów z reguły jest zabiegany i stara się odwiedzić jak najwięcej firm. Taki film może wyróżnić Twoją markę na tle innych. To duża szansa na sukces.
Wersje dłuższe znajdują zastosowanie między innymi na portalach społecznościowych, kanałach YouTube oraz bezpośrednio na stronach internetowych, jako materiały promocyjne. Ponadto sprawdzają się w charakterze telewizyjnych spotów reklamowych.

 

Filmy korporacyjne strategia

Produkcja filmów korporacyjnych

Produkcja filmów korporacyjnych – częste błędy, na które należy uważać

 

Film korporacyjny to doskonała forma reklamy, jednak by spełniała swoje zadanie konieczne jest unikanie błędów konkurencji. Oto lista uchybień, których powinieneś się wystrzegać.

1. Zbyt długie produkcje
Dłużące się filmy to podstawowy błąd. Rozciągnięte w czasie materiały wideo nie skupią uwagi na dłużej, wręcz przeciwnie odwrócą ją. Bowiem koncentracja widza jest chwilowa. Kluczowe jest ograniczenie treści do minimum i skoncentrowanie w niej niezbędnej do przekazania wiedzy. Przeładowany informacjami i przepełniony wizualnymi efektami film szybko znudzi oglądającego. Pamiętaj, że zawsze warto zostawić pewnie niedopowiedzenia, aby widz zmuszony był odwiedzić stronę firmy celem poznania szczegółów.

2. Nachalna natarczywość
Rolą profesjonalnych filmów korporacyjnych jest zaprezentowanie klientowi wizerunku firmy i zaintrygowanie go przekazaną treścią oraz obrazem. Wplatanie w slogany nachalnej reklamy nie przyniesie oczekiwanych skutków. Przesyt nigdy nie jest korzystny.

3. Sztuczna gra aktorska
Naturalność się ceni, unikaj więc wyuczonych formułek. Nie recytuj z kartki, ani też nie staraj się przerysowywać wypowiedzi. Niech film prawdziwie odwzorowuje system działania Twojej korporacji i ukazuje codzienne relacje między pracownikami. Swoboda wypowiedzi oraz dobra atmosfera na planie to podstawa.

4. Brak danych kontaktowych
Dobry film to nie wszystko. Jeśli zapomni się zamieścić w nim informacji kontaktowych, cały marketing się posypie. Właściwym zagraniem będzie umieszczenie: adresu strony www i subtelnej wzmianki o obecności firmy w serwisach społecznościowych.

5. Elementy odwracające uwagę od treści
Częstym błędem popełnianym przez niektóre studia filmowe produkujące mniej profesjonalne filmy wizerunkowe jest zbyt duże skontrastowanie tego co widać, z tym co słychać.
Dobór odwracającej uwagę muzyki, nieadekwatnej do prezentowanej treści, tudzież zbyt duża głośność, pomimo dopasowanego podkładu muzycznego to działania, których należy unikać.

 

 

 

 

 

 

Na czym dokładniej polega produkcja filmów korporacyjnych?

 

Jeśli chcesz wgryźć się w szczegóły lub poznać tajniki produkcji filmów korporacyjnych napisz albo zadzwoń. Chętnie opowiemy co nieco o naszej działalności i odpowiemy na nurtujące Cię pytania 🙂

Dlaczego warto z nami współpracować?

Mamy do dyspozycji studio filmowe, w którym powstawało wiele niezwykłych identyfikacji wizualnych rozmaitych marek. Liczymy, że już wkrótce powstawać będzie tu także Twój film. Jeśli jeszcze nie czujesz się przekonany to wiedz, że mamy na swoim koncie współpracę z zagranicznymi firmami, producentami i realizatorami z całego świata. Takie doświadczenia budują naszą świadomość i widocznie wzbogacają wychodzące spod naszych rąk filmy.

Z chęcią ugościmy Cię w naszych skromnych progach lub zawitamy w Twojej firmie z pełnym ekwipunkiem. Możesz być pewien, że produkcja wideo to nasz konik. Jeśli oddasz swoją korporacje w nasze ręce nie pozwolimy jej dłużej pozostać w ukryciu. Nie zwlekaj! Napisz do nas i wspólnie ustalmy szczegóły projektu.