Filmy promocyjne | Commercial Video

Zobacz jak je tworzymy

Filmy promocyjne i reklamowe stanowią bardzo interesującą formę przekazu, która czasami bezwiednie “dopada” odbiorcę głęboko zakorzeniając się w jego podświadomości.

Dobry film promocyjny stanowi nowoczesną formę reklamy, która dociera do ogromnej ilości odbiorców. Dlatego wiele firm widząc ten trend tak chętnie decyduje się na zlecenie wykonania spotu czy filmu.

Siła obrazu i dźwięku niejednokrotnie potrafi zdziałać znacznie więcej, niż jakakolwiek reklama pisemna. Wielu przedsiębiorców stawia zatem na mocny przekaz wizualny by mieć pewność, że ich produkt zostanie zauważony.

Krótki spot reklamowy intryguje oraz przyciąga uwagę odbiorcy wywołując konkretne emocje. Ponadto filmy reklamowe znacznie szybciej docierają do świadomości klienta, niż jakakolwiek inna forma promocji. Spoty mogą nie tylko reklamować produkty, ale również przekazywać konkretne informacje, wzbudzać zaciekawienie, czy zainteresowanie po drugiej stronie ekranu.

Produkcja filmów promocyjnych i spotów reklamowych przeznaczona jest dla klientów z bardzo różnych branż.

Potęga obrazu oraz siła dźwięku, choć mogą być niedoceniane, mają ogromny wpływ na odbiorcę końcowego. Niekiedy kilkunasto lub kilkudzisięcio sekundowy spot potrafi doskonale zachęcić klienta do zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorcy.

Ponadto w atrakcyjny sposób przedstawione produkty, usługi lub informacje o wydarzeniach robią ogromne wrażenie na odbiorcach.

Zazwyczaj standardowe filmy promocyjne i reklamowe trwają ok. 30 sekund, jednak ich długość można swobodnie modyfikować. W zależności od potrzeb i wymagań klienta spoty można zarówno wydłużać, jak i skracać.

Noble Jump 2019. Film wykonany na zlecenie Yolo Event. Film prezentujący ćwiczenia wojsk NATO.
Reżyseria: YOLO EVENTS/ Sema Studio
Scenariusz: YOLO EVENTS/ Sema Studio
Operatorzy: Sema Studio
Montaż i animacja: Sema Studio

Storytelling jako najlepsza metoda na filmy promocyjne?

Storytelling polega na tworzeniu angażujących opowieści i historii, a następnie wykorzystywaniu ich w celach marketingowych. Odwołując się do emocji i wyobraźni odbiorców, taka forma reklamy pozwala firmie na wyrażenie wyznawanych przez siebie idei oraz wartości. W przeciwieństwie do zwykłych materiałów promocyjnych, storytelling wyróżnia się bardziej wyrazistym i angażującym przekazem. Przygotowanie go w odpowiedni sposób, daje szansę realnego zakorzenienia marki w pamięci odbiorcy. Wzbudzając pozytywne skojarzenia z daną firmą, usługą czy produktem, storytelling znacząco ułatwia budowanie więzi z konsumentami. Taka forma promocji wymaga jednak nie tylko trafnego podejścia do publiki, ale też sporej kreatywności.