Filmy promocyjne

Filmy promocyjne, można spotkać dosłownie wszędzie. Może to być na przykład reklama w telewizji, taka, która się pojawia na stronach www, w mediach społecznościowych (typu Facebook), na telebimach w centrum miasta, na ekranach zainstalowanych w środkach komunikacji miejskiej – przykładów jest naprawdę sporo. Film reklamowy, film promocyjny czy też rożnego rodzaju spoty reklamowe są najbardziej skutecznymi środkami przekazu, którego olbrzymia siła polega na spójnym oraz atrakcyjnym połączeniu różnego rodzaju mediów, (takich jak zdjęcia, film, animacja, muzyka oraz lektor). Ruchomy obraz z dźwiękiem wzbudza o wiele większe zainteresowanie niż przykładowo bilbord czy reklama w gazecie. Skupia bowiem ona na sobie najważniejsze zmysły ludzkie, jakimi są wzrok i słuch.

Filmy reklamowe filmy promocyjne spoty reklamowe

FILMY promocyjne PRODUKCJA

Filmy promocyjne to nowoczesne narzędzie marketingowe. Do ich zadań należy zbudowanie pozytywnego wizerunku reklamowanej firmy, jej produktów albo usług. Ma ona znacznie podnieść prestiż firmy, a także zachęcić potencjalnego klienta do zapoznania się z pełną ofertą firmy. Film promocyjny ma pełnić funkcję nowoczesnej wizytówki. Dzięki niemu można między innymi przekazywać zwięzłe i ciekawie informacje o walorach firmy, wszelkich zaletach współpracy. Sprawia to, że firma zdobędzie nowych klientów (a przynajmniej są na to spore szanse), partnerów albo inwestorów.Filmy promocyjne są realizowane także dla regionów, miast, gmin, instytucji oraz stowarzyszeń, które pragną wypromować swoje projekty i przedsięwzięcia albo poinformować szeroką grupę odbiorców o inicjatywach, jakie się podejmuje. Film promocyjny będzie o wiele dłuższy od standardowej reklamy w telewizji. Dlatego może być w nim zawarte więcej informacji o firmie, produktach czy też przedsięwzięciu. Taka forma promocji o wiele skuteczniej trafi do odbiorcy aniżeli słowa sprzedawcy albo ewentualnie ulotka.

CO MOŻNA ZROBIĆ Z FILMEM PROMOCYJNYM?

Filmy promocyjne albo filmy reklamowe można spotkać dosłownie wszędzie.Może to być na przykład reklama w telewizji, taka, która się pojawia na stronach www, w mediach społecznościowych (typu Facebook), na telebimach w centrum miasta, na ekranach zainstalowanych w środkach komunikacji miejskiej – przykładów jest naprawdę sporo. Film reklamowy, film promocyjny czy też rożnego rodzaju spoty reklamowe są najbardziej skutecznymi środkami przekazu, którego olbrzymia siła polega na spójnym oraz atrakcyjnym połączeniu różnego rodzaju mediów, (takich jak zdjęcia, film, animacja, muzyka oraz lektor). Ruchomy obraz z dźwiękiem wzbudza o wiele większe zainteresowanie niż przykładowo bilbord czy reklama w gazecie. Skupia bowiem ona na sobie najważniejsze zmysły ludzkie, jakimi są wzrok i słuch.

filmy promocyjne, spoty promocyjne

Filmy oraz spoty reklamowe są jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych, które służą do promocji produktów oraz usług oferowanych przez duże przedsiębiorstwa. Film reklamowy ma za zadanie zachęcić potencjalnego klienta do zakupu danego produktu albo skorzystania z określonych usług. Dodatkowo musi wykreować markę na rynku. Nie można zapomnieć, że filmy reklamowe wpływają też na podniesienie prestiżu przedsiębiorstwa. Produkcja filmów reklamowych wiąże się z dużymi wydatkami, dlatego ten rodzaj reklamy jest zazwyczaj dedykowany tylko dla dużych przedsiębiorstw. Tradycyjny film reklamowy, czyli tak zwana reklama w telewizji trwa mniej więcej 30 sekund. W tym czasie w atrakcyjny sposób przedstawia reklamowany produkt czy usługę. Oczywiście można zdecydować się na krótsze warianty (15 albo 8 nawet sekund). Spoty reklamowe można z powodzeniem zamieszczać także na stronach internetowych i wówczas nie ma limitu czasowego. Film reklamowy może stanowić niezwykle skuteczną formę promocji. Żeby reklama telewizyjna przyniosła zamierzony efekt, należy najpierw wykazać się oryginalnym pomysłem oraz dobrym wykonaniem. Sukces odnoszą tylko te filmy reklamowe, które zaciekawią odbiorcę i skłonią do działania (często robią to podświadomie). Dlatego dokłada się wszelkich starań, aby proces od przygotowań do produkcji był jak najbardziej szczegółowo omówiony. Trzeba skrupulatnie poznać potrzeby klienta, zdefiniować odbiorców, a także stworzyć ciekawy i odpowiedni scenariusz.