Filmy reklamowe – najlepsza inwestycja gwarantująca sukces

Filmy promocyjne, można spotkać dosłownie wszędzie. Może to być na przykład reklama w telewizji, taka, która się pojawia na stronach www, w mediach społecznościowych (typu Facebook), na telebimach w centrum miasta, na ekranach zainstalowanych w środkach komunikacji miejskiej – przykładów jest naprawdę sporo. Film reklamowy, film promocyjny czy też rożnego rodzaju spoty reklamowe są najbardziej skutecznymi środkami przekazu, którego olbrzymia siła polega na spójnym oraz atrakcyjnym połączeniu różnego rodzaju mediów, (takich jak zdjęcia, film, animacja, muzyka oraz lektor). Ruchomy obraz z dźwiękiem wzbudza o wiele większe zainteresowanie niż przykładowo bilbord czy reklama w gazecie. Skupia bowiem ona na sobie najważniejsze zmysły ludzkie, jakimi są wzrok i słuch.

Filmy reklamowe produkcja

filmy reklamowe to nowoczesne formy przekazu

Nowoczesne metody sprzedaży doskonale wypełniają swoje zadania gwarantując sukces każdemu sprzedawcy. W obecnych czasach możliwość korzystania z różnych kanałów sprzedaży jest bardzo popularna i powszechna. Filmy reklamowe można spotkać praktycznie wszędzie. Począwszy od mediów społecznościowych, poprzez serwisy informacyjne, a na radiu i telewizji skończywszy. Ponadto mogą one także być wyświetlane podczas imprez masowych jak targi czy konferencje. Dodatkowo mogą także być wyświetlane na skrzyżowaniach czy w galeriach handlowych na ekranach plazmowych. Wszystko to powoduje, iż filmy reklamowe są obecne wszędzie, dzięki czemu często sprzedaż danego produktu czy usługi w znacznym stopniu rośnie.

Dla kogo filmy reklamowe?

Produkcja filmów i spotów reklamowych dedykowana jest klientom z bardzo zróżnicowanych dziedzin. Potęga obrazu oraz siła dźwięku, choć mogą być niedoceniane, mają ogromny wpływ na odbiorcę końcowego. Niekiedy kilku nasto lub kilku dzisięciosekundowy spot potrafi doskonale zachęcić klienta do zapoznania się z ofertą danego przedsiębiorcy. Ponadto w atrakcyjny sposób przedstawione produkty, usługi lub informacje o wydarzeniach robią ogromne wrażenie na odbiorcach. Zazwyczaj standardowe filmy reklamowe trwają ok. 30 sekund, jednak ich długość można swobodnie modyfikować. W zależności od potrzeb i wymagań klienta spoty można zarówno wydłużać, jak i skracać. Całą produkcję rozpoczyna się od zdefiniowana konkretnej grupy adresatów, do których kierowany jest spot. Ponadto zamawiający również musi określić swoje wymagania i oczekiwania względem filmu. Na podstawie zdobytych informacji dopiero można przejść do przygotowania scenariusza. Spot musi zaciekawić odbiorcę, dlatego wymagane jest tutaj kreatywne podejście oraz nietuzinkowy pomysł. Trzeba na tyle zaciekawić odbiorcę, aby zachęcić go do zakupu konkretnego produktu lub wzięcia udziału w zapowiadanym wydarzeniu. Dobry i niebanalny pomysł to połowa sukcesu - reszta to już odpowiedni montaż.

Czy warto inwestować w filmy reklamowe ?

Filmy reklamowe stanowią bardzo interesującą formę przekazu, która czasami bezwiednie "dopada" odbiorcę głęboko zakorzeniając się w jego podświadomości. Dobry spot stanowi nowoczesną formę reklamy, która dociera do ogromnej ilości odbiorców. Dlatego wiele firm widząc ten trend tak chętnie decyduje się na zlecenie wykonania spotu czy filmu. Siła obrazu i dźwięku niejednokrotnie potrafi zdziałać znacznie więcej, niż jakakolwiek reklama pisemna. Wielu przedsiębiorców stawia zatem na mocny przekaz wizualny by mieć pewność, że ich produkt zostanie zauważony. Krótki spot reklamowy potrafi zaintrygować oraz przyciągnąć uwagę odbiorcy wywołując konkretne emocje. Ponadto filmy reklamowe znacznie szybciej docierają do świadomości klienta, niż jakakolwiek inna forma promocji. Spoty mogą nie tylko reklamować produkty, ale również przekazywać konkretne informacje, wzbudzać zaciekawienie czy zainteresowanie po drugiej stronie ekranu.

Filmy reklamowe produkcja

Główne zalety filmów reklamowych

Spoty reklamowe w znacznym stopniu zwiększają oglądalność i rozpoznawalność danej witryny. Ponadto są one bardzo wszechstronne i można je bez przeszkód umieszczać na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych. Facebook, Vimeo czy Youtube to fantastyczne miejsca na umieszczenia krótkich spotów reklamowych. Dodatkowo audiowizualny charakter spotu zdecydowanie bardziej przyciąga uwagę klienta, niż jakakolwiek inna forma reklamy. Filmy reklamowe umieszczane w sieci stanowią znacznie trwalszą formę promocji, niż reklama papierowa. Wszystko to można zlecić prawdziwym profesjonalistom, którzy zajmą się produkcją i montażem spotu od początku do końca.